Pages

Monday, June 27, 2011

Wordless Wednesday- Rabu Membisu Tidak Berkata-kata (1)

Monday, June 13, 2011

DEMAM NORA ELENA....



aku ni jarang tgk citer drama slot akasia tv3 ..coz waktu tayangan tersangatlah x sesuai...x tahula bila tv3 nk take notes all the comments form audience psl waktu tayangan drama slot akasia mmg x sesuai
... mcm mn aku blh terjebak ngan drama ni yer... sblm ni dh tgk promo kt paper nora elena ni adaptasi dari novel KaSIH yANG sUCI .. mula2 x ambik pot coz dh set dlm mind biasa kalau drama yg adaptasi dr novel ni mesti mengecewakan...


adegan romantis nora elana
Bayangkanlah...dalam kursus kawan2 dok citer psl nora elena...yg x blh tahan tu semua nk blk cepat takut termiss citer tu...siap pesan kt kwn2 yg stay hotel esok pagi jgn lupa story citer ni ...kah3... yang aku x blh tahan ..ada kawan ni lelaki  dia blh citer sebijik2 jalan citer nora elena...aku memang salute la kt mamat ni ...dia yg berjaya pengaruhi aku utk tgk citer ni...
aku mmg x sempat nk tgk so download jer la... mmg best citer ni... memang tidak mengecewakan aku rasa penulis novel ni pun mesti puas hati... lakonan aaron n saleha bersahaja especially adegan romantik tak keterlaluan sangat... memang best !!

Bagi yang belum baca novel KASIH YANG SUCI.. CEPATLAH DAPATKAN DI PASARAN... novel ni memang best n feeling habis....

Thursday, May 19, 2011

BAHANG TSUNAMI... 11 MAC 2011

Salam...

Dah lama x update blog... bz skit he3...konon2nya... ( x tahu kt ofis dh kena block terus padam semangat nk update blog...)

Nak share ngan semua ...masa tsunami kt Jepun tu sy n family sebelah suami kt Dungun..g wedding anak buah suami...azma n adiknya hafiz... bahang tsunami Jepun tu terasa jugak kt dungun..ombaknya kuat sangat,...mmg konfirm saper yg g mandi2 kt laut tu kira berani mati la... malamnya hujang lebat t angin kuat...
rasa mcm mlm tu jugak nk blk Puchong ...huhu... kita x biasa ngan angin2 ribut pantai ni memang hati dh kecut..org dungun relax jer...dh biasa... Tengok jer ah pic2 pengantin ni.. sikit pun tak takut...memang pengantin berani mati he3..



Pengantin berani mati...Hafiz n Ain